آیا ممکن است برای بیمار نارسایی کلیه به انجام دیالیز هر دو هفته
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا ممکن است برای بیمار نارسایی کلیه به انجام دیالیز هر دو هفته

آیا ممکن است برای بیمار نارسایی کلیه به انجام دیالیز هر دو هفته؟ در واقع، برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه آنها باید دیالیز با توجه به ساخت و ساز بیمار به جای کاهش زمان انجام دیالیز توسط خودشان. اما این به معنای آنها می توانند بار دیالیز را کاهش دهد نیست، منظورم تا زمانی که وضعیت بیمار بهبود یافته کردم آنها می توانند فرصت برای کاهش بار دیالیز خود را دریافت کنید.
در واقع، دیالیز است درست مثل ماشین مصنوعی، از آن می توانید برخی از سموم micromolecular روشن (مانند کراتینین و اوره و غیره)، اما هنوز هم وجود دارد که میانه و سموم macromoleculer (CycC، HYT، IL-6 و غیره)، آنها هنوز هم عملکرد کلیه ها آسیب برساند. به همین دلیل است بیماران خواهد شد بسیاری با مدت زمان طولانی دیالیز رنج می برند. کلیه خود خواهد بود کوچک روز به روز، حتی از دست داده طیف عملکرد کلیه، ادرار کمتر و کمتر خواهد بود، حتی بدون ادرار.
سه نوع از سلول های کلیوی ذاتی در بدن شما وجود دارد: سلول های نکروتیک، سلول های آسیب دیده و سلول های سالم است. ما هیچ ایده به سلول نکروتیک، اما ما می توانیم سلول های آسیب دیده تعمیر و محافظت از سلول های سالم.
بنابراین، برای درمان، شما نیاز به روشن شدن همه از سموم و ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده، ترویج سیستم ایمنی بدن، پس از آن می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، در نهایت، شما می توانید مدت زمان دیالیز گسترش و یا خلاص شدن از شر دیالیز.
خوشبختانه، زمان کوتاه است، با درمان به موقع، شما می توانید شانس خود را برای دیالیز خاموش. اگر در مدت زمان طولانی، آن سخت است به دور دیالیز. شما می دانید، هنگامی که دیالیز در مدت زمان طولانی انجام می شود، شما نیاز به آن را نگه دارید برای همیشه زندگی می کنند، تا پایان زندگی یا پیوند.
اگر شما می خواهید برای کاهش بار دیالیز و یا خلاص شدن از شر دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: